Od 1. června měníme vizuální identitu a do další fáze vstupujeme s novým logem. Těší nás, že vám vše můžeme představit a podělit se s vámi o radost i o naše vize!
Poslední měsíce byly pro náš obor hektické a překotně jsme rostli. Založili jsme například novou pobočku DF Works, s.r.o. v Roudnici nad Labem a současně jsme se odhodlali k vytvoření holdingové firmy DF Group s.r.o., pod níž spadají všechny tři naše společnosti s ručením omezením: Data Force, DF Works a DF Cloud. To nám pomohlo zefektivnit organizační strukturu a mít ještě více času na naše zákazníky.
Společně s tím byla nevyhnutelná i změna firemní identity. A tak jsme připravili novou grafiku, vylepšili logo a pracujeme na registraci značky Data Force, která se stala synonymem kvalitních IT služeb, v jejichž rozvoji nadále pokračujeme.
Aktuálně se s našimi službami můžete potkávat pod dvěma značkami: Data Force a DF Works. Abychom je od sebe odlišili, každá má své logo a svoji grafiku. Ovšem leccos je spojuje, protože patří pod hlavičku jednoho holdingu. Posuďte sami.
Data Force
Symbolika nového loga vychází z původního významu naší značky, z naší historie a přístupu k IT službám. Stěžejním prvkem zůstal trojúhelník, symbol „delta“, který je zpracovaný abstraktně a originálně. Propojený je se symbolem dat, protože toto slovo se objevuje i v názvu firmy. V logu je také ukryta letící raketa (zkuste se podívat pozorněji), která symbolizuje energii, dynamiku, sílu a neutuchající potřebu jít vpřed. Proudící data pak odkazují na to, co je naší esencí, tedy správa, zálohování a archivace dat.
Logo jako takové je moderní a minimalistické, zároveň nadčasové a všeříkající. Našimi hodnotami, o které pečujeme, totiž zůstávají rychlost, flexibilita a odhodlání. Z loga pak vychází i ostatní grafika a firemní identita, kterou se prolíná datová vlna a stává se tak jednotící myšlenkou. Ve své podstatě vyjadřuje, že data nadále zůstávají tím, co je pro nás nejdůležitější.
DF Works
I logo naší společnosti DF Works vychází z myšlenky dat, dynamiky, energie a neustálého rozvoje. Je moderní a nadčasové. Z barev jsme vybrali opět námořní modř jakožto jeden z jednotících prvků. Logo pak odlišuje specifická technická IT zelená barva, což dohromady vytváří neotřelou a funkční kombinaci.
Symbol je vytvořený propojením počátečního písmene W a prouděním dat. Vznikl tak jednoduchý a zapamatovatelný symbol, jenž odkazuje na to, že data jsou pro nás budoucností, na níž se chceme aktivně podílet.
Jsme moc zvědaví, zda se vám naše nová identita líbí tak jako nám! Dejte nám vědět.
Za tým Data Force
Vlastimil Srna
ředitel společnosti